Thursday 1 July 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 

SENARAI TAJUK TUGASAN


SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DALAM BAHASA.











10.  MUGSHOT

11.  CLOSE UP





16.  LONGSHOT


18.  POTRAIT


20.  KABUR

21.  SILUET


23.  PENDUA









32.  INSTAGRAM

33.  TWITTER





38.  ONE SHOT



41.  KESILAPAN


43.  PERUBAHAN


45.  TEKA-TEKI







52.  KEINDAHAN

53.  SUASANA



56.  TEMU BUAL

57.  SEPI


Saya NURUL SAHADA BINTI SAIDIN bernombor metrik 204111 ingin menyatakan bahawa semua tugasa yang saya telah hasilkan sepanjang satu semester merupakan hasil kerja sendiri dan kerjasama ahli kumpulan saya iaitu KUMPULAN TAMING SARI. Semua tugasan saya hasilkan sendiri tanpa meniru mana-mana sumber atau mana-mana hasil kerja orang lain. 

Seterusnya, di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli kumpulan saya yang banyak membantu dan memberikan kerjasama yang sangat baik. Tidak lupa juga kepada pensyarah kursus MULTIMEDIA DALAM BAHASA (BBM3410) iaitu PROF. DR NORMALIZA ABD RAHIM yang banyak memberikan tunjuk ajar dan ilmu berkaitan  multimedia dan komunikasi sepajang satu semester ini. Saya juga ini meminta maaf atas segala salah silap sepanjang mengikuti kuliah Prof. Sekali lagi TERIMA KASIH BANYAK ya Prof. Kalau ada jodoh kita berjumpa lagi dalam kursus lain. Stay safe ya Prof. 

OPSSSSS!!! Sikit saya lupa ahahahaha hyee para pembaca setia terima kasih kerana sudi membuka dan baca blog saya ya. SARANGHEYYYYYY!!!


Kalau ada sumur di ladang,
Boleh saya menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
Boleh kita berjumpa lagi.


TERIMA KASIH DAUN KELADI




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DA...