Sunday 16 May 2021

BBM3410-2021-MINGGU 7- VIDEO SETEMPAT


Rujukan : Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Universiti Putra Malaysia.


VIDEO SETEMPAT



Link : https://youtu.be/2PNmJRuLc1w

Assalamualikum dan hai semua para pembaca. Hmmm sebelum saya cakap panjang lebar saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Video diatas ni video setempat yang dirakam dalam keadaan tidak beralih tempat atau kawasan. Video ini dirakam semasa kawan baik saya datang kerumah saya untuk beraya. Video setempat ini merupakan video yang tidak perlukan suntingan atau diambil secara one shoot je. Semasa mengambil video setempat ini kita tidak boleh beralih tempat atau kawasan. Selain itu, semasa memerakamkan video setempat ini suara kita menjadi suara latar dalam video tersebut. Untuk menambahkan lagi kefahaman anda korang perlu tengok tau video setempat saya. video ini memaparkan bagaimana suasana hari raya semasa PKP ni. Korang juga akan dapat mengenali  makanan wajib di Sabah semasa hari raya. SELAMAT MENONTONNNNNNN!!!!



KEHADIRAN MINGGU 7








No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DA...