Sunday 13 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-Drama Korea: Realiti atau Fantasi




Rancangan Sembang Tamu: Drama Korea: Realiti atau Fantasi






Kredit to: Dewan Bahasa dan Pustaka
Link: https://www.youtube.com/watch?v=zNx2BjyJmlA 




Assalamualaikum guys!!!! 

안녕하세요, 어때요? 당신이 괜찮았으면 좋겠어.

(annyeonghaseyo, eottaeyo? nan dangsini gwaenchanhasseumyeon johgesseo.) 

 

HAHHH mesti kamu rasa saya buang tebiat ka saya hari nii. AHAHAHAHAHAHAHAHA tidak apalah sis bro kali ni jak saya ala-ala korean. Sebab tajuk post ni berkaitan drama korea. Jadi kita cuba try test la sikit-sikit cakap korea. Padahal guna google translate AHAHAHAHAHHAHAHA. Saya ni kan  suka betul drama korea lagi-lagi cerita yang romentik and action. Saya baru habis tu tengok cerita VINCENZO. Kamu jangan lupa tengok arhh cerita c VINCENZO tu best gila. BTW kan apa yang saya cakap tu ada kaitan dengan rancangan sembang tamu yang di anjurkan oleh DBP. Saya tidak mau cerita tentang apa yang Prof dengan Encik Rafiq bincangkan berkaitanb drama Korea sebab saya mau kamu tengok sendiri. Rancangan kali ni paling best sebabkan boleh la kamu tambah list dekat NETFIX kamu. Dalam video tu Prof saya cerita majoriti  tentang drama korea yang best. SO KAMU MESTI BUKA TU VIDEO YA UNTUK TAU DRAMA KOREA YANG BEST.

SELAMAT MENONTON!!!!!
TENGOK TAU



Prof ini bukti kehadiran saya ya prof. Saya ada komen dan tanya soalan lagi. heheheh









No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DA...