Tuesday 29 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14- SEPI (INSTAGRAM)

 


SEPI (INSTAGRAM)



Assalamualaikum, hai guys. 
Post kali ni saya mau cerita tentang post saya di Instagram tentang sepi. Saya suka suasana sepi kerana bagi saya, suasana sepi ni memberikan ketenangan. Sebab tu la saya suka pergi ke kawasan-kawasan yang sunyi sepi seperti hutan atau tepi pantai. Saya suka melakukan aktiviti dan melihat keindahan alam semula jadi kerana saya rasa suasana yang sepi daripada kesibukan kota memberikan saya ketenangan. So post kali ni saya cerita tentang Sepilok yang selalu saya kunjungi untuk melihat dan merasakan suasana yang sepi.


Ini pula komen kawan-kawan sekelas saya 





















No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DA...