Tuesday 22 June 2021

Rancangan Sembang Tamu: Misteri Kopi





Rancangan Sembang Tamu: Misteri Kopi








HAI HAI HAIIIIIII!!!!!

Lama betul ba kan saya tidak update saya punya blog. Hah kamu semua apa khabar? Ok tak tu PKP 3.0? Saya sepanjang PKP ni saya duduk dirumah sajalah tidak pigi mana-mana pun. Kamu pun jangan kerluar rumah ya kalau tiada urusan penting. DUDUK DIANM-DIAM DI RUMAH!!! Ba marilah saya cerita tentang video di atas tu. Video ini sebenarnya video tenteng program DBP yang adakan semalam. Rancangan Sembang Tamu: Misteri Kopi yang dihoskan oleh Encik Rafiq manakala tetamu jemputan tidak lain tidak bukan anak Prof Dr. Normaliza Abd Rahim iaitu Dr. Siti Nur Aliaa Binti Rosalan. Rancangan sembang tamu semalam tu menceritakan tentang Misteri Kopi yang diterangkan oleh Dr. Siti Nur Aliaa Binti Rosalan. Beliau merupakan penggemar kopi. Saya pun tertariklah untuk tengok sebab saya ni peminat tegar kopi juga. Dulu masa saya sekolah menengah saya selalu minta kopi dengan kawan sekelas saya si Ezaidi. HAHAHAHAH masa di kolej pun pada semester pertama awal pagi fuhhhhh bau kopi saya tu kan memenuhi ruang bilik. Sampaikan roommate saya boleh agak sudah kalau setiap pagi bau kopi. Balik kepada cerita Misteri Kopi yang dibahaskan semalan saya ada tanya beberapa soalan kepada Dr dan saya sudah dapat jawapannya. OMGGGGGG lepas jak tu live berakhir Dr Aliaa balas lagi komen saya tentang kedai kopi yang saya syorkan untuk Dr pegi di Sandakan ni. Saya harap Dr dapat datanglah dan rasa Kopi Hainan Sandakan lepas pendamik nanti. Untuk maklumat lebih tentang kopi kamu tengoklah ya tu video. Kepada penggemar kopi selamat mencari kopi yang dinyatakan oleh Dr Aliaa. 
















SELAMAT MENANTON
TERIMA KASIHHHH










No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN SENARAI BERIKUT MERUPAKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMIDIA DA...